On-line спілкування в реальному часі з операторами відділу оперативного реагування «Цілодобова варта»
Оператори відділу можуть надати консультації з питань:
1. Питання аварійних відключень та виникнення аварійних ситуацій.
2. Питання житлово-комунальної сфери.
3. Питання комунального господарства і благоустрою.
4. Питання роботи закладів охорони здоров'я.
5. Питання роботи закладів освіти.
6. Питання роботи громадського транспорту.
Користування on-line чатом
Для користування on-line-чатом потрібно зайти в пункт меню «Петиції та звернення громадян», що розташований на головній сторінці офіційного сайту Вінницької міської ради (http://www.vmr.gov.ua/Lists/Officials/Default.aspx), або перейти за посиланням http://1560.vmr.gov.ua/default.aspx і натиснути на кнопку у нижньому правому куті.
При натисненні на кнопку «Онлайн Цілодобова варта» відкривається наступне вікно, після чого відбувається з’єднання з вільним оператором відділу оперативного реагування «Цілодобова варта».
Після з’єднання з оператором Ви маєте можливість в режимі on-line задати питання, які стосуються компетенції відділу оперативного реагування «Цілодобова варта».